tisdag 16 oktober 2012

Bling och röda läppar

Har hört många goda ord om Armanis läppstift men det har inte blivit av att jag har köpt något än.Vad jag vet så finns de bara på NK och jag glömmer alltid bort att kika i deras sminkdisk. Men det ska jag ta och göra. Och om jag nu skaffar mig ett rött läppstift då är det ju lägligt att köpa den italienska tandkrämen MARVIS så att tänderna blir riktigt vita. Hmmm, eller? jag tycker att den är alldeles för dyr här i Sverige (80kr). Men jag gillar dem skarpt. Vem säger nej till smaken kanel/mint. Aja det lär dröja innan jag åker till Italien. Även tandkrämen finns på NK och likaså smycken från Sophie by Sophie.
Jag tycker om hennes armband och jag har ett med berlocker  men gillar även de andra. Men jag tycker inte riktigt att dessa armlänkar som inte är i silver är värda ca 1000 kronor. Det blir nog inte något av dessa saker för idag var jag hos tandläkaren och det fanns tre hål som måste lagas. Och då går jag ändå till tandis en gång per år. Aja det är väl bara en sak till som kommer med en graviditet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar