söndag 7 oktober 2012

Helgens inköp

Det blev ett par fina läderhandskar, angorastrumpor och schampo/balsam. Anledningen till lådan med schampo och balsam är för att jag har tappat sådana mängder hår den senaste tiden. Jag börjar på allvar bli orolig för att jag snart måste klippa mig kort. Det är ganska deprimerande när man tappar flera nävar hår när man tvättar håret eller borstar ut håret. Det beror förmodligen på amningen. Hursomhelst så klippte jag bort 10 cm i lördags för att håret var så pass slitet. Så det går sådär att spara ut håret när jag tappar så pass mycket hår. Frisören rekommenderade mig produkter som heter Nioxin. Det är ett paket som innehåller schampo,balsam och ett serum och som ska ge resultat inom 4 veckor. Det kostade 269 kronor och det kanske kan vara värt ett försök. Tydligen kan man få tillbaka pengarna om man inte märker något resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar