torsdag 8 november 2012

Korall på läpparna II

Numera när jag köper läppstift så brukar en varningsklocka ringa som säger. Köp inte ännu ett läppstift som är korallfärgat. Tyvärr glömmer jag bort vilka färger jag har och jag blir ofta intresserade av ljusa korallrosa/röda läppstift men jag försöker prova andra färger. Hursomhelst så kom jag på att jag måste lägga upp en bild på några av mina andra korallstift (se mitt första inlägg korall på läpparna). Sorry för dålig bild men den får duga. Vissa av stiften är väldigt ljusa medan de andra det är betydligt starkare. Nummer 2 är ordentligt ljus och den har jag nog använt minst av och nummer 6 är mycket stark, Jag gillar dem alla men är mycket förtjust i Yves Saint Laurent Rouge Volupté Sheer Candy 10 för att den är så lättmålad.

1.Yves Saint Laurent Rouge Volupté 102
2.MAC Glaze Beachbound
3. MAC Amplified Reel Sexy
4.Sephora Lip Attitude G03
5.Yves Saint Laurent Rouge Volupté Sheer Candy 10
6.MAC Red Full-Stop



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar