söndag 11 november 2012

Söndagstips!

Jag kan rekommendera två hudvårdsprodukter så här på söndagskvällen.

Dermalogica Sebum Clearing Masque
Är en ansiktsmask för hud med orenheter. Ju fler gånger jag använt den så har min hud bara blivit renare och renare. Den minskar helt enkelt orenheter och huden känns matt och fräsch. Lermasken är inte direkt gratis men eftersom den ger en önskad effekt när det gäller kampen mot finnar och feta partier så är den värd varje krona.

Decléor Aromessence Ylang Ylang

Jag använder Aromessence Ylang Ylang och som är en olja som består till 100 procent av naturliga oljor och som ska användas dagligen om man har kombinerad och oljig hud. Oljan ska hjälpa till att minska orenheter och ta bort onödigt fett. Den ska helt enkelt balansera huden så att de feta partierna mattas ned. Oljan ska användas både morgon och natt. Men det räcker en gång per dag enligt mig. Man häller två droppar i handen och som du sedan smörjar in i ansiktet innan du avslutar med din vanliga ansiktskräm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar