måndag 3 maj 2010

Korall på läpparna



Jag är verkligen förtjust i läppstift som är korallfärgade. Jag fastnade för korall redan förra våren. Mitt första stiften var Make Up Stores Prairie som är aprikosfärgat. Det är snyggt att använda när man är lite solbränd. Mitt senaste läppstift är MAC Ever Hip som är korall/rosa och som passar perfekt till vardags. Sephora läppstifet som är stiftet längst till höger på bilden är ganska likt Ever Hip men skillnaden mellan dessa två är att Sephoras är lite mer korallrosa och ger heller inte lika mycket färg som Ever Hip. Jag har också ett läppstift från Yves Rocher men som jag inte har använt särskilt mycket. Men jag ser faktiskt nu att det påminner litegrann om läppstift Fresh Salmon som är det andra MAC stiftet på bilden. Dock gillar jag Fresh Salmon mer...färgen känns mer exklusiv och speciell.
1. MAC-Ever Hip
2. MAC-Fresh Salmon
3. Make Up Store-Prairie
4. Yves Rocher-R902
5. Sephora-G02



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar