tisdag 18 maj 2010

MAC Summer Collection


Tyvärr är det mycket annat som tar min tid och däför är det lite dött här. Men igår var jag i alla fall ner på Åhlens för att titta på MAC Pret-a-Papier Collection. Just då när jag var där hade varken PUB eller Åhlens fått upp den med det hade NK. Många av färgerna är ganska skira. Men jag slog till på ögonskuggan Tissue Weight och ögonsbrynspennan Dirty Blonde. Jag är också sugen på ögonskuggan Gazette Grey men den fick tyvärr inte följa med mig hem. Lägger upp bilder inom kort. När jag var på Åhlens blev jag väldigt förvånad över att de hade fått in MAC To the Beach Collection. Den skulle egentligen ha kommit in juni men det verkar som ngt blev fel. Jag kunde inte motså ett av läppstiften. Gissa vilket? Återkommer med en bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar