måndag 10 maj 2010

Lite osugen på smink


För tilfället är jag inte så sugen på smink utan är mer sugen på att förnya sommargarderoben. Dock är det inte läge för några inköp. Plus att jag snart ska boka semestern och den är ju inte gratis. Blir förmodligen Spanien och eventuellt en resa till utomlands. Så det är väl lika bra att ställa in sig på vatten och bröd en tid framöver. Köpte i alla fall två klänningar för ett tag sen som jag ännu inte har använt, så det är ju inte så synd om mig. Kanske kommer det en bild på något av inköpen. Dock har jag stora problem när det gäller att få till schyssta bilder...så vi får se.

Den här www.whyred.se/website1/1.0.1.0/78/1/?item=prod_prod-s1/77234&group=prod_prod_grp-s1/ whyredklänningen är läcker...men det är inte helt sjävklart att midjan är så smickrande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar