lördag 20 mars 2010

Korres


Den senaste tiden har det blivit mer och mer vanligt med skönhetsprodukter som fokuserar på att vara naturliga, ekologiska och fria från tillsaster. Korres är ett av dessa företag som jag tänker på. Tyvärr är jag inte den mest medvetna kunden och det beror väl ganska mycket på brist på tid/okunskap. Jag har i alla fall snappat upp att tillsatser som mineralolja och parabener är inte bra i alla fall enligt vissa. När min make-up remover från Niveå tog slut så bestämde jag mig för att testa Korres "Jasmine eye make-up removal lotion". Jag klickade hem den från den brittiska e-butiken www.salonskincare.co.uk och därför tänkte jag inte så mycket på hur produkten såg ut. Dock blev jag lite förvånad över att removern var lättflytande och inte trögflytande. Jag är ganska nöjd med denna removern (betyg 3/4). Den känns skonsam och är ganska dryg/effektiv. Bilden är hämtad från www.eleven.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar