måndag 14 juni 2010

Håkansson-The Shadows


Jag köpte dessa 8 ögonskuggor från det svenska märket Håkansson för cirka 6 månader sedan. Jag köpte dem på PUB i Stockholm och då hade de ett fantastiskt erbjudande där dessa kostade totalt cirka 500 kronor. Det tycker jag var ett kap eftersom en skugga kostar cirka 120 kronor. Kolla in deras hemsida www.hakanssonskin.com. Jag gillar verligen denna palett som jag har satt ihop själv. Många av skuggorna passar mycket bra som basögonskuggor. Jag har ännu inte använt dem otroligt mycket eftersom jag har ganska många ljusa skuggor. Men tycker alla bra förutom pumkin som inte riktigt är min färg. Tycker att Håkansson står sig bra i jämförelse med MAC som är mitt favoritmärke.

Så här heter skuggorna från vänster till höger.
Sandlight
Greystone
Tangerine
Pumpkin
Sea
Sunrose
Beach
Whitecloud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar