söndag 13 juni 2010

Mad As A Hatter



Nu har jag äntligen testat drömlacket från OPI som heter MAAH. Jag har målat två lager och jag tycker att det blev ganska bra men funderar på om det kanske behövs 3 lager. Jag har avslutat med ett lager med Sally Hansens Mega Shine för att få en glansig yta. Jag drar mig lite från att måla med glitterlack för att de är ofta svåra att få bort från naglarna.
Jag är nöjd med MAAH, det känns som ett riktigt kul lack som ett konfettiregn. Det är mycket lättmålat och torkar fort. Betyg 5 av 5. Dock vet jag ännu inte hur länge det sitter men tror nog att det sitter i cirka 5 dagar.

2 kommentarer:

  1. MAAH är ett så underbart, knasigt, glatt glitterlack! Själv körde jag nog på tre lager för full täckning, men det är fint med två lager också. Önskar att OPI gjorde fler glitterlack. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det. Nästa gång kommer jag måla 3 lager! Håller med om att OPI borde verkligen göra fler glitterlack.

    SvaraRadera