måndag 5 april 2010

Chanel ggr 2


Idag blev det en ny chans för Chanels Particuliére, tyvärr lyckades jag inte fota en skaplig NOTD. Sen är jag heller inte nöjd med hur lacket blev. Jag tycker verkligen lacket är svårmålat, det torkar medans man applicerar och jag får stora problem när jag försöker bättra på för att få en snygg finish. Plus att det blir små bubblor. Det här är andra gången jag testar Particulére och misslyckas. Jag tycker verkligen inte att det är värt pengarna (ca 250 kr).

Till något roligare, Åhlens har fått in Chanels nya läppstift ROUGE COCO. Jag hade stora problem när jag skulle välja en färg, det finns över 30 nyanser. När man står där och ska välja så vill man ju ha alla. Det fick bli färgen "Cambon" eftersom jag var inne på att köpa ett rött läppstift. Så här i efterhand så tänker jag att jag kanske inte behöver ett rött läppstift till. Men jag får hoppas att Cambon blir till en favorit. Läppstiftet kostar 355 kronor och det är ju väldigt mycket pengar för ett läppstift. Så mycket pengar brukar jag inte lägga på läppstift men efter all marknadsföring av ROUGE COCO så kunde jag inte stå emot. Läppstiftet känns i fall krämigt och som att det sitter. Färgen kommer inte riktigt fram i bilden, det är hallonrött (rödblå ton). Jag får återkomma med en mer seriös recension.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar