tisdag 20 april 2010

I badrummet


Min ansiktstvätt från Kiehls, Foaming Non-Detergent Washable Cleanser har nu tagit slut, jag är supernöjd med denna produkt och jag kommer köpa den igen. Men eftersom jag ofta är sugen på att testa nya produkter så testar jag nu en rengöringsgel från märket Bliss, fabulous foaming face wash. Jag har läst om Bliss och deras produkter i en del svenska skönhetsbloggar och blev därför sugen på att prova deras face wash. Hittills har jag bara hunnit använda Bliss rengöringsprodukt i cirka 1 vecka så jag kan inte säga så mycket om den ännu. Det enda som jag har reagerat på är doften. Den luktar lite som tuggummit jenka (fanns när jag var liten) och det tycker jag är sådär. Bliss går inte att köpa i Sverige ännu. Jag har beställt den från HQHAIR och den kostar cirka 200 kr.

Bliss skriver så här om sin produkt
•oil-free, 2-in1 gel cleanser and exfoliator effectively removes dirt and makeup
•gently exfoliates with perfectly soft, round exfoliator beads
•calms the skin with soothing botanicals
•guys have been known to sneak some as a shaving cream stand-in
A two-in-one oil-free exfoliating wash for all skin types, this fresh, fruity cleanser contains rose hip extract, milk thistle, passion flower and chamomile in a non-stripping formula that rebalances even the most schizophrenic of skins.


Har lånat bilden från www.blissworld.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar