tisdag 27 april 2010

Frisörbesök


Har idag varit och klippt mig hos min frisör på salongen Noir. Jag blev nöjd. Det blev faktiskt lite annorlunda än vanligt. Jag har en längre page men numera med lite olika längder. Jag brukar köpa lite hårgrejer då och då. Det är ganska så dyrt att köpa hårprodukter hos frisörsalonger. Men idag så slog jag till på två produkter. Dels blev det Sebastians Microweb Fiber som jag tror tidigare hette Threads. Den är bra om man vill få lite struktur på håret. Jag har lite vågigt/lockigt hår och då funkar den bra för att få håret lite rufsigt. Den andra produkten heter Thickey Foam och som man bara ska applicera i hårrötterna och i fuktigt hår för att få volym. Den ska bli spännande att testa. Produkterna kostar 300 kronor styck och det tycker jag är väldigt mycket men jag köper ganska sällan sådana här produkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar