onsdag 7 april 2010

Window shopping

Sitter och surfar runt på olika sajter som säljer skönhetsprodukter. Är så sugen att beställa hem en massa smink men det tillåter inte min plånbok. Det kan vara lite farligt ibland med alla webbshoppar som finns. Jag har sedan tidigare beställt OPI lacket Mad As Hatter från www.hqhair.com men pga att jag också klickade hem en produkt från Bliss som är restnoterad så har de inte skickat min beställning ännu.

Transdesign är en amerikansk sajt som har ett otroligt utbud och bra priser när det gäller nagellack som jag också besöker då och då. Emelie som driver bloggen www.pssion.se ger en väldigt bra guide i sin blogg om hur man går tillväga om man vill handla hos www.transdesign.com. Det verkar vara ganska aktuellt att klicka hem skönhetsprodukter via internet. För idag när jag köpte jag svenska Elle fanns det en artikel av Hedvig Von Mentzer (Hedvig har en blogg på SVD) som tipsar om olika sajter som just säljer skönhetsprodukter. Bland annat tipsar hon om strawberrynet.com en sajt som jag har varit inne på många gånger men aldrig handlat från. Det finns många märken där men utbudet inom ett märke kan variera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar