lördag 17 april 2010

MAC


Jag tänkte inte köpa lacket Blue India men nu gjorde jag det ändå och jag ångrar inte det. Färgen känns annorlunda och jag har ingen liknande nyans i min samling. På bilden så har jag målat med två lager. Jag är ganska nöjd med resultatet (3/5). Tycker att forumlan är helt ok men den är inte fantastisk. Jag har som vanligt problem med att måla tunna lager. Jag har avslutat med ett lager med Sally Hansens Mega Shine och det gjorde att jag fick en blank finish. Tyvärr som man kan se på bilden så är mina nagelband inte tipptopp men jag jobbar på det.Jag har också nu testat Ever Hip och läppstiftet är perfekt. Krämigt och färgen är underbar. Ever Hip såldes slut samma dag som det släpptes (15 april) i samtliga diskar i Sthlm. Det är kanske inte så konstigt eftersom att PUB fick bara in 2 stycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar